lördag 8 februari 2014

Bloggare

Samtidigt som jag startar upp en ny blogg så är jag en usel bloggare här på min egen domän!

Kan bero på att vi är inne i februari - dvs livet är lite småtrist - inte att förakta dock - småtrist vardagsliv är ändå det som ofta gör att semestrar, helger och utflykter känns så härliga!

Däremot är jag duktig på att läsa andras bloggar!

En tjej som jag hittade in till av slump är Endenise - vilken kämpe hon och sonen är! Otroligt!

Louise som bloggar på Bigassfashion är också rolig att följa! Hon kämpar för alla oss som inte har 38 i storlek på kläderna och kommer ofta med bra tips på reor och erbjudanden! Sen har hon självdistans och det gillar vi!

Nu ska jag o kidsen dra till stada och se "Frost" - har bara hört positivt om den så hoppas den lever upp till förväntningarna!