lördag 15 februari 2014

Grand Travel Award

Idag är det lördag och jag har fortfarande inte hämtat mig helt efter torsdagen och kvällens Grand Travel Award!

Det är så mycket anspänning och stress i luften inför ett sådant megaevent så det tar sin tid att komma ner på jorden efter!

Kul var det iallafall om än väldigt arbetssamt! Jag blir lite sur på mig själv att jag inte kan njuta lite mer av det - istället far jag runt som en duracellkanin och kollar att allt är som det ska överallt - att fotografen har det bra, kollegorna gör som dom ska ... tja ... fråga mig inte varför jag håller på så ... suck!

Nästa år ska jag NJUTA mer - då hoppas jag visserligen att min kollega som är sjukskriven är tillbaka - hennes bortavaro gör att vi alla måste ta ett mycket större ansvar och det märks förstås!

Förkyld är jag också - så det gör väl sitt till att jag är sliten!

Jag och mina kollegor Karin, Urban och Pelle! Jag kände mig jättebekväm i min outfit - blusen är julklapp från Kristian - en Hunkydory. Byxorna är sådana där med vidd fram från Esprit! Sen hittade jag en gammal halskedja som jag tyckte passade bra till!