måndag 24 februari 2014

Vilken helg!

Känns som jag skrivit det här förut! Men oj vilken intensiv helg!

Vi har firat Julians 7 års kalas på Lek&Bus - ett paradis för småkillar med spring i benen!

10 stycken killar blev det och de roade sig verkligen kungligt! Julian har tjatat hur länge som helst om att få ha kalas på Lek&Bus så nu blev det av!

För en vuxen är Lek&Bus ganska påfrestande - hög ljudvolym, ingen koll på var barnen befinner sig och springande barn överallt!

Meeen det får man ta i några timmar när det är det älsklingarna önskar sig! Tycker iallafall jag!

Igår hade jag House of Lola party hemma! Det var massor som var sjuka så vi blev bara tre - Mia, Carro och jag!

Jag köpte en blus och ett par byxor! Urfina!

Födelsedagsbarnet fick sitta i kungakron inne i Superhjälterummet! (Han fyller egentligen inte förrän 1 mars!)

Gästerna innan korv och glass serverades!