lördag 19 februari 2011

Delad helg

Idag är jag och David själva i Stockholm! Julian och Kristian har tagit färjan till Åland för att hälsa på två nykomlingar - Marta och Alve! Marta är Fredrik och Lindas lilla bebis och Alve är vårt kommande gudbarn - son till Kristian barndomskompis Tomas och hans fru Jonna!

Det känns konstigt att vara ensam med David! Han är så stor och behöver så lite jämfört med när både han och lillebror är hemma!

Jag känner mig ganska ledig och vet inte riktigt vad man gör när man är det :-)

Vi har ett spännande projekt på gång - berättar mer om det när det blivit klart! Så jag är nervös, nipprig, klättrar lite på väggen!

På onsdag börjar bokrean! Den älskar jag och har just suttit och planerat vilka böcker som ska inhandlas.

Tror det blir dom här tre ... åtminstone!