fredag 11 februari 2011

Frissan

Idag har verkligen varit en underlig dag! Vädret var så urbota dåligt, snöstorm, och hela Stockholm lamslåss verkligen! Bussarna slutar gå, bilar halkar omkring och trottoarerna är oplogade!

Efter att ha kämpat mig till jobbet via t-bana och pendel kom jag till ett nästintill folktomt kontor! Folk stannade hemma och jobbade istället för att kämpa med lokaltrafiken!

Jag jobbade bara halvdag och sen var det dax att gå till frissan! Första gången sen i höstas! Underbart att bli färgad och klippt! Det blev superbra - kort i nacken och lång page fram!

Sandra Benarba som min frisör heter är en skön pingla som även är DJ på helgerna!


Ingen kan väl påstå att jag bara lägger snygga bilder på mig själv på bloggen efter de senaste två??? Shit va ful, men det bjuder jag på!