söndag 12 juni 2011

Ack så social!

Helgen har varit social! Oscar o Hanna på fredagkväll och Petra o Mats på lördagkväll! Grill på båda ställen men burgare på fredagkvällen och lambracks på lördagkvällen så det var variation verkligen! Otroligt gott och trevligt! Killarna har kommit sent i säng hela helgen, men ikväll somnade båda innan halvnio!

En aktivitetsfylld vecka utan dess like inleds imorgon - det är avslutning, styrelsemöte, grillparty, föräldramöte etc etc. Vet ärligt talat inte hur jag ska få nåt gjort på jobbet!

Fredagmorgon ser jag framemot - då ska jag göra en Travel News testar på Clarion Elements Spa - kolla länken här!
Min andra Travel News testar från Ullared kan ni läsa här!

Annars så fortgår pysslandet här hemma i oförändrad takt! Ikväll har vi målat ena väggen på gästtoaletten SVART - Kristian är mycket tveksam till detta påhitt av mig, men jag fasthåller att det kommer bli läckert när det blir klart :-)


Jag slår ofta två flugor i en smäll! Det här reportaget från Ullared var publicerat i helgens Sosialurin!