onsdag 15 juni 2011

Tårar

Jag är så FRUKTANSVÄRT trött på mina tårar! På att dom kommer när jag minst vill ha dom att komma, när jag har nåt viktigt att säga men inte får fram det eftersom rösten stockar sig och tårarna flödar!

Det är verkligen ett handikapp i vissa situationer att man gråter lätt! Jag gör det - har alltid gjort det och kommer nog förmodligen alltid göra det också! Jag skrattar också lätt så dom två uppväger varandra för det mesta!

Skulle önska att människor vore bättre på att hantera mina tårar, att dom inte blir så rädda utan kan prata på som vanligt och ge mig dom svar jag vill ha! Det är väldigt få som kan det! Folk blir livrädda om jag torkar en tår i ögonvrån!

Idag har jag gråtit! Även om jag kämpade emot bra länge så kom tårarna till slut! Nu känner jag mig tom! Vill hem och kura ihop mig med en påse godis men det går nog tyvärr inte!

Istället får jag tänka att det är sol ute, jag älskar livet och min familj och att allt ordnar sig i slutändan!