onsdag 1 juni 2011

Prenumerationsrensning!

Jag är tidskriftsjunkie sedan länge! Lägger ut alldeles för mycket pengar varje månad på tidningar så nu har jag rensat lite!

Dessa två åker ut:

Passar mig inte - ligger oläst flera veckor innan jag ens orkar bry mig om att öppna den! Det händer inte ofta kan jag säga och är ett tydligt tecken på att vi inte är ett good match!


Mama och jag har växt ifrån varandra - tyvärr! Det är nog den enda tidning som jag läst VARJE nummer av eftersom första numret kom lagom till mitt positiva gravtest! Får se om jag lyckas hålla mig ifrån den!


Dessa är nya favoriter som tillkommit senaste halvåret:

Carina Nunstedts senaste tidning Yourlife är väldigt intressant och läsvärd! Senaste numren har inte hållit lika hög klass som första, men den behåller vi ett tag.


En nykomling - VI Läser! Handlar om böcker och författare och är jättehärlig att läsa! Just nu är jag kär i deras omslag och vill göra om Travel News omslag i samma stil!


Denna kommer stanna for good:

Family Living är som en prasslig, färggrann godisbit när den landar på hallmattan! Ingen risk att man tröttnar heller när den bara kommer 6 ggr per år!