lördag 29 oktober 2011


I natt har barnen sovit hos kompisarna Hugo och Wilmer och jag och Kristian har utnyttjat den gratis övernattningen jag fick på Scandic Victoria Tower.

Det var i tre ord - kallt, högt och lagom!

Kallt - rummet var freezing - inte en grad över 18 i rummet (tur att täcket var skönt)

Högt - häftigt att ta en drink på våning 34 och se ut över hela Stockholm

Lagom - vi var båda trötta efter en tuff vecka så det var väldigt layback det hela - vi åt på Kistas Foodcourt, shoppade lite och åkte sen till hotellet och kollade Skavlan ...

Barnen har haft det jättebra hos Winnbergarna - David visste vi att det inte skulle vara några problem med, men Julian var jag lite orolig för men det hade också gått helt okej!

Känns bra inför framtiden!

Annars så är jag glad för min nya vinterjacka från Didriksson och ledsen för att min favorittidning Yourlife ska läggas ner!