söndag 2 oktober 2011

I väntan på farbror doktorn

Just nu sitter jag och väntar på att klockan ska gå! Jag ska nämligen till doktorn och be han/henne lyssna på mina lungor! Är inne på min tredje vecka med hemsk hosta och det blir verkligen inte särskilt bättre, snarare sämre på nätterna! Idag känner jag mig öm i kropp och knopp efter alla hostattacker i sömnen!

Ups dax igen ... host host ...

Helgen har varit skön, Petra och Mats med kids var här i lördags och Davids kompis Hugo var här o lekte hela lördagen! Härlig dag!

Igår var vi trötta och tog igen oss. David har blivit superduktig att cykla så han for omkring och Julian försökte hänga på med Bobcaren!

Det vankas 40-års kalas i slutet på veckan! Måste bara bli helt frisk så jag orkar ordna och ha sådär roligt som jag vill!

Nu - doctortime!