söndag 19 augusti 2012

Dallas


Det känns nästan overkligt att "Dallas" kommer tillbaka imorgon!

Det finns nog ingen serie som har påverkat mig så mycket som Dallas gjorde!

Jag lärde mig vad en tungkyss var för nånting - jag kallade det för att bitas ...

Jag döpte mina dockor till Lucy och Pam

Jag hade hela böcker fulla med utklipp ur mammas skvallertidningar!

Dallas var verkligen mitt liv där nångång i början/mitten på 1980-talet!

Jag rodnar när jag läser anteckningarna till alla bilderna. Så sött - och jag fattade förmodligen inte hälften av deras intriger om olja, sprit och sex!

Ska bli SÅ kul att återse serien - fast jag har väldigt låga förväntningar! Ungefär som när jag såg Dirty Dancing igen när jag var vuxen och jag undrade vad tusan jag suttit och suktat över när jag var 15!