tisdag 28 augusti 2012

Premier och appar

Hittade en riktigt lovande app till min telefon igår!
Heter Flatwallet och samlar helt enkelt alla kundkort man går o släpar på i en och samma applikation! Ska bli spännande att se om det funkar när jag handlar på Åhlens nästa gång!


Sen en annan sak som jag och kollegan Anna satt och pratade om - premier som man får med sina tidskriftsprenumerationer! Anna berättade att hon gång på gång prenumererat på en och samma tidning för att få ett gäng knivar som ska vara superbra!

Jag väljer kräset ut premierna jag tycker är värda att satsa på! Sen ska tidningen också tilltala mig - men premien är viktig!

Igår ringde dom från Family Living och erbjöd två biobiljetter ... pyttsan säger jag bara - kom tillbaka när ni har en bättre premie!

IForm ligger oöppnad här bredvid mig - där vill jag absolut ha deras supersnygga turkosa träningsjacka! Tidningen var i det fallet underordnad :-)