fredag 10 augusti 2012

Den lilla tjockisen

Herrejösses va kläder jag har! Blir extra tydligt när jag för sommar och vintergarderoben ihop!

Nu har jag dessutom fått en del kläder av min syster som blivit för stora för henne! Hon har bantat - jag har inte!

Och även fast det svider lite så finns det ingen människa jag unnar så mycket att bli smal som just Andrea!

Hon har konstant varit knubbisen, som fått massa elaka kommentarer! Vacker och attraktiv har hon varit hela tiden ändå, men hon mår bättre med lite färre kilon både på insidan och utsidan (vem gör inte det)

Jag blir såklart inspirerad, och VET att jag också skulle må bra av att gå ner 5-10 kilo!

Fast då blir alla mina fina kläder för stora ... ;-)


Visst var vi söta?

Andrea och jag på min bröllopsdag! Hon har lixom alltid gillat att vara med på ett hörn ;-)

Nytagen bild på vackra syrran!