måndag 15 mars 2010

En helt vanlig måndag ...

- Jag o Kristian har varit på jobb
- Jag har varit hos tandläkaren
- Barnen har varit på dagis
- David har ätit dåligt ur sin "matpakka"
- Jag har kört över ett dimhöljt fjäll och hämtat Julian
- Jag har panikshoppat middagen som blev fiskbullar
- Julian och jag har slagits om datorn, mobilen, fjärrkontrollen, termometern ... tja allt som har knappar på egentligen
- Vi har just läst "Skrymsl-böckerna"

Det var dom vanliga sakerna ... dom mindre vanliga är...
- Att vi nu får parkera utanför huset igen efter att Färöarnas slöaste vägarbetare gjort sig klara
- Att chefen på jobbet begärt tjänstledigt i ett halvår
- Att jag inte var bedövad när jag kom från tandläkaren

Så ser en helt vanlig måndag ut på Färöarna!

Nu väntar det stående måndagsnöjet - Hollywoodfruar i TV3 ... jisses va underhållande dom är!