fredag 12 mars 2010

Felbehandlad???


Idag har jag varit till en ny tandläkare. Det blev akut i och med att jag inte fick sova för smärtor i natt.
Han konstaterade att jag hade ett stort hål i min visdomstand (som andra tandläkaren inte sagt ett ord om) och att rotfyllningen hon gjort inte var bra gjord. Så idag har jag dragit ut en visdomstand och gjort om en rotfyllning!

Jag känner mig mosig. Lite förbannad och frustrerad. Jag frågade om jag var första patienten som blivit felbehandlad där och han sa NEJ det är du inte!

Åtta gånger har jag varit hos Margit Svarrer (ja jag skriver ut hennes namn och skulle gärna skriva det i tidningen också om min moral tillät det), jag har lagat fyra tänder och haft jävulsk smärta i en månads tid ... Jag e förbannad och jag vill ha en del av mina pengar tillbaka (5700 dkk) Men först måste jag läka ihop, för just nu kan jag inte riktigt prata.

Vi fick skippa lilla Elsas födelsedagskalas ikväll, jag orkade inte. Mitt stora glädjeämne ikväll är fina bröllops Vikuskifti som vi gjort denna veckan! Hoppas tidningen blir slutsåld överallt!