måndag 1 mars 2010

Mina planer och så blev det

- Dricka latte på Espresso House - Blev två latte på Starbucks och en på Waynes
- Shoppa kläder till barnen på Polarn - NOPE
- Prata om livet med Maggan - Mycket prat om livet vart det
- Gratta Petra - Hanns med också och så fick hon en present till och med
- Shoppa kläder till mig på Lindex, H&M, Gina Tricot och några fler - Jajemensan, Lindex och H&M ökade sin omsättning i helgen
- Åka till Himlabacken - Nope
- Fika med jobbarkompisarna på Travel News och Vagabond - Ja, fick vara med på deras fredagsmys
- Träffa kära kompisar och äta god mat - Absolut, Maggan, Sofia, Anna och Noomi på Jensens
- Bli inspirerad - Ja det blev jag
- Få lite egentid - Ja litegrann
- Tycka att kursen ska bli spännande - Det ska den absolut
- Inte längta alldeles för mycket efter barnen och Kristian - Aj, i lördagskväll längtade jag riktigt mycket
- Köpa böcker - Första jag gjorde när jag kom ur planet var att springa in till Pocketshop och köpa "Så länge vi båda andas"
- Gå gå gå runt i stan - Japp
- Köpa tidningar på Presstop - Japp
- Åka till IKEA - Nope
- Dricka en shake på McDonalds - Nope
- Se en bra film - Nope
- Inte stressa - Det var positiv stress i så fall