söndag 21 mars 2010

Sörvágs-helg


Vi har haft en riktig riktig kanonhelg i Sörvåg!

Kan inte riktigt sätta fingret på varför men den har bara varit bra!

Igår var jag och syrran och shoppade till fin fina butiken Sorella där jag altid hittar nåt jag vill ha - så även denna gång! Köpte ett styck halsduk, mysbyxor och en fin vit sommarblus!
Sen tvättade vi bilen och åkte till kompisen Eydgerd som klippte killarnas hår! Hon är fd frissa som jobbar som flygvärdinna!
Till middag åt vi och fam Reynstind tacos!

Idag har jag och syrran varit på långpromenad, jag har hälsat på hos pappa och annars har vi tagit det ganska lugnt!

Nu ska vi jobba fyra dagar, sen tar vi planet på fredagmorgon med slutdestination Tellholm, Åland! Ska bli så kul att komma dit!

Ps. Gissa vem killen på bilden är!

Pps. Tandvärken är inte borta, jag tar numera antibiotika och jag tycker den har blivit lite bättre - håll tummarna!