måndag 1 mars 2010

Stockholm

Helgen i Stockholm var helt fantastisk!

Fredagen var superintensiv med fika, shopping, lunch, middag med massa gamla kära vänner! Hann en sväng in till jobbet och hälsa på också!

Lördagen var det kurs på Berghs! Inspirerande och härlig atmosfär och jag kände mig sugen på plugg när jag lämnade Sveavägen 34! Mina kursare är också erfarna layoutare och kursledaren verkar urbra!

På kvällen åt jag middag hemma hos Oddvör o Lasse och tittade på Melodifestivalen! Mysigt!

På söndagmorgon var det bara att packa ihop och åka till Arlanda tillsammans med familjen Benson som åkte till Loftsdalen på sportlov!

Verkligen jätteroligt att träffa alla och att återse Stockholm!

Hade ingen kamera med mig så ni får hålla tillgodo med mobilvideo och mobilbilder


Mina värdar - Lukas och Lewi Benson och förstås deras mamma och pappa Maggan o Bengt


Många tidningar har det blivit! Nästan det jag saknar mest från Sverige i prylväg


Kursledaren Åsa!


En mörk video inne från Jensens Böfhus - Noomi, Anna, Maggan och Sofia medverkar!