onsdag 3 mars 2010

Så otroligt underbart

Jag är numera Inna Törnroos, 38 år minus en nerv! Igår plockades den bort ur tand nr 5 och den kommer aldrig bli saknad.

Själva rotfyllningen har jag kvar, dvs då dom fyller upp utrymmet, men det är piece of cake jämfört med bortplockandet av den där lilla blodfyllda plågan som förstört min nattsömn, koncentration, humör etc de senaste veckorna!

Just nu har jag bara nåt som liknar träningsvärk efter att tandläkaren våldat med en 17 mm nål inne i skallen på mig!

Apropå blod så har jag just läst ut böckerna i Twilight-serien! Vem har kunnat tro att jag skulle bli så förtjust i en bokserie om vampyrer??? Jag som tyckte Harry Potter var för overkligt för att ta till sig ... Nu känner jag mig lite vilsen, och osäker på vad jag ska kasta mig över härnäst i bokväg! Tror det får bli nåt mindre blodigt!