söndag 4 juli 2010

Packa packa packa ...

Nu packar vi! Det är inte fullt så hemskt som jag trodde det skulle vara!
Fast inte är det kul!

Tror faktiskt inte att det kommer bli dom där 140 kartongerna den här gången. Vi har varit duktiga att rensa och inte alls köpt särskilt mycket här på Färöarna!

Helgen har annars varit blöt ... regn regn regn ... tror Gud vill sända mig ett tecken och säga att det är rätt att jag lämnar Färöarna! Klarar knappt av att öppna Facebook o läsa om 30 grader i Sverige och på Åland!

Igår var vi trots regnet och fixade lite i pappas trädgård. Han orkar inte själv och det växer så det knakar. Tror vi fick någorlunda ordning på kaoset!


Guldregnet i pappas trädgård är så otroligt fint!


Jag har verkligen inte handlat mycket, men dom här mönstren av Poul Pava har jag helt fallit för och inhandlat fyra tallrikar i olika stilar.