söndag 26 september 2010

Ålandshelg

Vi har varit till Åland i helgen! Åkte dödströtta på fredagskväll och stöp i säng för att sedan andas frisk skärgårdsluft med doft av nyklippt gräsmatta (Kristian gav sig som vanligt ut i åttan att klippa).

Det är sån lyx att ha en stuga som man kan åka till och bara byta miljö - känna sig ledig och bara va!!

Vi hälsade på Kristians bröder, jag lyckades trampa på en spik och var tvungen att få en stelkrampsspruta. Jag o David har plockat lite plommon och sen var det dax att åka hem igen!

Våra vänner Guri o Björn ska åka till Färöarna under föräldraledigheten så Guri och lilla nytillskottet William har just varit på besök!

Imorgon ska tidning lämnas till tryck och kvällen bjuder på Me&I party - ska bli riktigt kul!

SEN ska jag vara LEEEEEeeeedig på tisdag! Shit va skönt!


Tuff fotbollskille!


Goda plommon i massor fanns det på träden - nu sitter jag o ångrar att jag inte plockade mer!