onsdag 22 september 2010

Ord alla dessa ord ...


Har ett passionerat förhållande till ord - älskar dom på papper, tyger, skärmar - ja överallt!

Fast ibland känner jag att det är lite för mycket! Att dom äter upp mig. Att jag måste koppla bort och titta på mina barn, en blomma eller blunda en stund.

Just nu känner jag lite så. Jag har stressig med att layouta Travel News som har deadline på måndag. Jag har deadline för en artikel till Sosialurin ikväll (kommer inte orka skriva den) ... så nu ska jag lägga mig i ett varmt bad o blunda en stund!

PS. Hoppas inte ni missförstår mitt förra blogginlägg. Jag blir bara provocerad av att det är så lätt att säga att man "Gillar olika" men ändå så vill inga svenskar bosätta sig i Tensta, Rinkeby, Rosengård. Det tycker jag är dubbelmoral! Vi kan alla göra nåt för att få bort SD - men tystnad lär inte vara lösningen! Upp med skiten till ytan - där kan den bemötas och krossas!