torsdag 16 september 2010

Yourlife in my life

Hittat en ny favorittidning tror jag! Nya "Yourlife" var en riktig höjdare att läsa - bra intervjuer, snygga bilder, behändigt format och känns almänt fräsch!

Konstigt att jag alltid faller för det som Carina Nunstedt gör! Undrar om det är därför vi är nästan jämngamla, bosatta i Stockholm och mammor till två söner ... eller om hon bara är en jäkel på att känna vad som efterfrågas just nu?

Förutom då att teckna en prenumeration på Yourlife har jag dock varit tvungen att rusa hem från jobbet idag. De ringde från Davids skola och sa att han spräck ögonbrynet och behövde läkarvård! Jag och Kristian rusade förstås dit, men när vi kom satt han och spelade Monopol och var väldigt oberörd av det blodiga ögonbrynet! Vi köpte med oss plåster för skärsår och rensade såret - så nu hoppas jag det läker bra!

Helgen är ett stort frågetecken ... vi vet inte om det blir Åland, 40-års fest i Uppsala eller almänt slapp i Stockholm! Beslutsångest heter det tror jag!