söndag 5 september 2010

Söndag

En sån trevlig helg vi haft! Det behövdes! Livet är inte helt enkelt att få ihop just nu när Julian inte har nån dagisplats och jag och Kristian jobbar båda!

Nu känner jag mig stärkt och måndagen kan gott komma med sina utmaningar! Jag fixar det!

Imorgon - äntligen - får vi träffa intagningskommitén på dagiset Månstrålen! Hoppas vi får ett positivt besked att Julian får börja där snart! Denna vecka löser vi med barnflickan och fd dagisfröken Chandini som är vår granne här! Hon pluggar och kan ta hand om honom denna veckan!

Helgen har varit social. Barnkalas hos grannen Martin i fredagskväll, middag hos familjen Weiss igårkväll och idag har Winnbergarna varit här och lunchat och lekt!

Tog lite bilder på busungarna!


Julian - i jackan jag berättade om här nedan!


David och Hugo!


"Vikuskifti" är ute igen! Jag är inte längre redaktör utan medarbetare! Den här gången hade jag en tipssida, ett uppslag om olika Facebook-typer och en intervju med färiskan Osva Olsen som jobbar på Skansen!