tisdag 10 maj 2011

Årets varmaste dag ... hittills!

Sitter o kollar på semifinalen av melodifestivalen! Sådär underhållning måste jag säga - det var bättre förr! Eller???

Gillar Islands bidrag!

Nattat en liten Spiderman ikväll! De har haft karneval på skolan så han kom inrusande målad som Spiderman och med en maraccas i handen som han gjort själv!

Själv är jag närmaste besatt av alla inredningsplaner! Skulle helt klart kunna syssla med lägenheten på heltid närmaste månaderna!

Köksstolar är nu inhandlade samt tyg till köksgardiner! En av mina vattengympakompisar är sömmerska (kolla hennes blogg här) så tygen fick åka hem med henne igår! Jippi säger jag, eftersom sömnad verkligen inte är min starkaste sida!


Grafiskt mönster till mina kökskappor! Tyget Gunnvor från IKEA!


Spiderman!!!