söndag 15 maj 2011

Klädbytarparty!!!


Varit nästan sjukt social i helgen! Och verkligen haft det jätteroligt! Igår var jag på grannen Mias klädbytarparty! Hon bjöd in massa tjejer och alla skulle ha med sig kläder som dom tröttnat på och ville bli av med! Vi blev 11 stycken och förstås MASSA kläder! Mia bjöd på jättegod mat, jag tvingade henne att sätta på Melodifestivalen och sen började vi byta kläder - och det konstiga hände - ALLA hittade nåt dom tyckte var jättefint! Till och med mina gamla paltor fick nya ägarinnor! Jag sitter i ett par supersnygga jeans och en tjusig svart tunika som jag bytte till mig! Fick även urläckra omlottklänningen på bilden och en vit kjol! I love klädbytarpartyn!

Idag har jag och Julian varit på barnkalas hela dagen och sen ut till Barkarby att köpa torktumlare! Det blev en Electrolux som jag hoppas är bra!