söndag 29 maj 2011

Ullared


Ja då har man varit till Ullared! En trevlig, lite obekväm resa i SJ:s liggvagnar! Hade dock trevligt sällskap i form av den enda andra ensamresenären i gruppen - Carina! Vi hade mycket gemensamt och hängde ihop hela dygnet!

Varuhuset Gekås var enormt - stort som fem fotbollsplan - och visst var det billigt! Vissa saker otroligt billiga, andra bara lite billigare än dom är här i Stockholm! Jag shoppade på mig kläder till barnen, leksaker, kläder till mig, till Kristian. Lite heminredning, bland annat en perfekt turkos ryamatta till barnens rum! Hela kalaset gick på strax över 2000 kr! Medelshopparen i Ullared gör av med 3600 kr så jag ligger under medel iallafall!

Idag har jag blivit firad av söner o man eftersom det är morsdag. Jag har varit på pedikyr och fått fin fina fötter!

Några Ullared bilder:

Undrar vem som kommit på den titel på jeansen ... Ullared-Morgan???


Kassor kassor kassor i långa banor! Tror dom har 60 kassor!


Mitt resesällskap Carina med alla våra inköp!