tisdag 31 maj 2011

Intution eller vad?

Jag tror jag är rätt så intuitiv (hur stavas det?) ... eller nåt iallafall!

Det har hänt flera gånger att jag tänker på en person - kan vara nån jag inte träffat på flera år - och sen senare den dagen ser jag honom eller henne. Lustigt va?

Idag hände det igen och idag blev jag verkligen jätteförvånad. Jag cyklade hem från jobbet och tänkte på en läkare jag haft ett möte med förra veckan. Verkligen ingen person jag tänker på ofta men just då gjorde jag det - och vem håller jag på att krocka in i precis då - JO LÄKAREN!!! Vi var båda tvungna att stiga av våra cyklar eftersom krocken var så nära.

Visst är det underligt? Undrar om jag ska ta och förädla dessa gåvor och bli spåtant eller horoskop-gubbe! Kanske kan få jobb på underliga Egmont tidningen Nära :-D