fredag 20 maj 2011

Till alla er som tycker att min blogg är FÖR positiv! Varsågoda!

Jag vet!
Jag har egentligen inget att gnälla över - jag har friska barn, är frisk själv, har en frisk man och mina nära o kära mår bra! Har tak över huvudet och ett jobb att gå till!

Så ni som inte vill läsa GNÄLL sluta NU!

Det är så jäkla mycket hela tiden! Barnen har massor med aktiviteter det ska fixas till, man ska gå ifrån jobbet i tid och otid och hemma ser det ut som Jerusalems förstörelse fortfarande!

Våra köksluckor är fortfarande på omlackning och det ser rent sagt ut som FAAAN i köket!

Kristian har årsbokslut och måste jobba dygnets alla vakna timmar vilket förstås gör honom trött = irritabel och lättretlig!

Det föranleder då också att jag måste ta barnen typ jämnt och det gör mig jäkligt trött!

Just nu skulle jag allra helst vilja lägga mig under ett täcke o vakna när det är semesterdax! Ja o då skulle förstås den där händiga feen ha varit hemma hos oss och fixat o målat allt klart!

Slut gnällt för i dag!