torsdag 3 januari 2013

Hemkomsten

Ja det är gött att vara hemma!

Fast jäklar vad det finns saker att göra när man kommer hem efter jul, känns som jag aldrig blir klar att packa upp.

Kläder att tvätta, saker att handla, leksaker att montera ... lisan är oändlig!

Idag har jag o kidsen varit på en shoppingrunda där jag körde fel ungefär 5-6 gånger (jag överdriver inte) - min hjärna måste ha tagit semester - jag har inget annan teori!

Jag lyckades dock köpa det jag skulle och huvudmålet att byta ut Julians skruttiga bilbarnstol är nått! Mycket trevligt! Har haft dåligt samvete för hans bilstol i minst ett halvår.

Har lyckats klämma in lite jobb - annars är jag ledig tills på måndag!

Imorgon tänker jag: gå på bio med kidsen - lämna tillbaka böcker på bibblan - gå på yoga - äta ute - få ännu mer ordning hemma ...

Ni hör - det här går ju inte ihop