söndag 27 januari 2013

Var inte så hård mot dig själv ...

Min yogalärare Hanna sa detta några gånger på yogapasset som jag just varit på och idag tar jag åt mig extra eftersom jag mest har lust att slå mig själv i huvudet HÅRT några gånger!

Jag har stickat en jättefin tröja - den var för stor - det insåg jag redan för nån vecka men stickade ändå ärmar o sydde ihop den!

Idag skulle jag krympa den i tvättmaskin och valde fel tvättprogram och tröjan är nu MINI och väldigt hård!

Förstår ni frustrationen?

Jag ska inte vara hård mot mig själv, men jag ska lära mig av detta att tänka efter helst TVÅ, TRE gånger innan jag gör saker. Jag har så bråttom ... sjoff sjoff sjoff så är det fixat och då blir det rätt så ofta fel!

Trösten är att jag ändå gjorde klar tröjan, jag hade roligt under tiden och jag har inte tappat sugen att sticka!