söndag 13 januari 2013

Rivstart

Har haft en lugn o skön helg. Fast använt en del av den att fundera ut hur jag ska få närmaste månaderna att gå ihop!

Jag ska nämligen göra fyra tidningar på två månader, plus de frilansuppdrag jag har på regelbunden basis och som jag inte vill missköta!

Jag är optimistiskt lagd när det gäller mitt arbete - mycket beroende på att jag är snabb och klarar av hög arbetsbelastning under kort tid! Fast de här kommande månaderna är tricky eftersom ena tidningen är helt ny och jag därför inte kan säga exakt hur mycket tid den kommer ta!

Jag har iallafall gjort slag i sak och köpt en prenumeration på mitt arbetsprogram Indesign så att jag har bra verktyg att jobba med hemma! Det tror jag kan vara skillnaden mellan succé och magplask!

Just nu känner jag mig väldigt lugn och soft i själen - varit på 75 minuters yoga och förutom ömmande muskler ger det verkligen inre lugn!

Nu Brått i Valleby med la famiglia!