torsdag 26 november 2009

För fem år sedan ...

... hade jag väldigt ont!

Det var nämligen då David kämpade sig till världen och jag försökte hjälpa till så gott det gick - fy tusan va jobbigt det var!

David fyller med andra ord 5 år imorgon! Lilla killen börjar bli stor och jag vet inte riktigt hur jag ska förhålla mig till det. Han är ju min lilla plutt!

Ikväll ska vi (läs Kristian) laga massa lasagne som hans 18 dagiskompisar och fröknar ska få till lunch imorgon! Dom kommer alla hem till oss! Till efterrätt blir det glass med maränger, godis och chokladsås! Sen ska dom färiska barnen få prova på fiskedam - det är nämligen en nyhet för dom!

Nu ska jag sätta mig och klippa fiskar ut - städa lite och njuta av det faktum att jag faktiskt är ledig imorgon!

Bilden här nedan är helgtidningens Veckobild ... visst är den fantastisk?


Julmarknad i Frankfurt i Tyskland. Bilden är tagen igår!