torsdag 19 november 2009

Svineri


Ja det har inte varit dom roligaste dagarna här på sistone!
Det är så otroligt känslomässigt jobbigt när barnen är sjuka! Jag oroar mig och sover dåligt!

Idag var vi hos läkaren - en mycket butter dam i stram kjol - som konstaterade att öron och lungor mår bra och att det förmodligen är svininfluensan eller H1N1 som drabbat Julian och David.

David har varit feberfri idag, men Julian har fortfarande feber. Han är dock mycket piggare nu! Igår var vi jätteoroliga för honom eftersom han bara satt - och låg och satt och gnällde typ ... funderade ett tag på att åka till akuten med honom, men fick tag på en bra läkare som lugnade ner oss!

Jag har annars använt den här hemmadagen till att plugga inför tentan jag har på måndag i gramatik! Tråååååkigt! Men nu har jag bestämt mig för att göra tentan och då måste man ju förbereda sig!

I helgen ska jag gå på en hantverksutställnin ... och på en konsert om barnen är friska nog ...

Tröjan på bilden har jag blivit helt kär i - den är på den där utställningen ... endast 1500 dkk...