måndag 23 november 2009

Måndagen


Tentan är avklarad! Det gick sådär - kanske inte så konstigt med tanke på att förberedelserna var rätt så usla!

På onsdag är det uppsats och sen är kursen klar!

Ska bli så himla skönt! Jag är TRÖTT på att känna mig splittrad och att dyka upp på jobbet kl 11.30 och få sura kommentarer om det ... även om jag inte får lön för mer än 75% förstås!

Just nu är jag bara så otroligt trött! David har varit på dagis idag och första hans fröken säger är hur otroligt smal han har blivit ... hmmm tänker jag och undrar vad Julians fröknar ska säga ... HAN har blivit smal! Svininfluensan är SKIT! Så är det sagt!

Idag skulle min älskade mamma ha fyllt 75 år - fina fina mamma som jag saknar så oerhört!

Klockan är bara 20.00 fast jag känner för att gå och lägga mig! Barnen har redan sovit en stund!

På återseende - förhoppningsvis piggare än nu!