lördag 10 oktober 2009

Dagen efter

Just räknat - 68 grattishälsningar fick jag på Facebook! Superkul att fylla år där verkligen!

Dagen igår var jätterolig, jag mådde väldigt bra, både fysiskt och psykiskt och Kristians ord vid lunchen: "Inna kom ihåg att det här är DIN dag" ... tog verkligen och jag bestämde mig då att just så skulle den vara.

Därför tog jag ledigt tidigt efter att ha bjudit kollegorna på morgonbröd. Bakade lite hemma, duschade - åkte sen och hämtade barnen. Först David och sen Julian så att David kunde få se hur Julians dagis är ... kändes nästan som David ville stanna kvar där ;-) Julian dagis ligger visserligen avsides men det är grymt fint och fräscht! David ligger nära men har 26 år på nacken och det märks!

Sen hämtade vi Kristian och åkte allihopa och åt snabbmat - jag åt hälsosam sådan "Sunset baguett" o killarna åt nåt från Burger King.

Vid 19-20 tiden började gästerna droppa in. Totalt tror jag det var runt 12-15 pers. Min pappa och Adela hade också tagit sig till Torshavn vilket jag blev SÅ glad för, trodde aldrig att dom skulle orka!

Karin Wallen från Vagabond och hennes fotograf Henke var båda med och fick mycket info om Färöarna från mina släktingar och vänner. Karin hade också med sig ett Sverige-paket, bestående av pocketböcker, magasin och Jelly-Bellysar. Det hade Vagabond och Travel News redaktionen skramlat ihop till i present ... så otroligt gulligt!!! TACK

Sen fick jag massage och ansiktsbehandling av maken och barnen, Rosendahl glas och fisk av brorsan och frugan. Pengar av pappa och Adela, ännu en massage av syrran och TRE orkideér av Kristian och kompisen Jógvan.

Vilken toppen födelsedag!

Det kanske inte är så dumt att fira iallafall!

När alla gästerna åkt kom jag på att jag glömt ta bilder ... trist! Men vi hade en fotograf här som tog massor med bilder, så kanske kan jag höra om han kan skicka nån bild som jag kan lägga ut på bloggen.