onsdag 28 oktober 2009

Kontakter med omvärlden


Jag kan inte säga att jag känner mig ensam!
Men jag saknar mina vänner i Sverige.

Jag har vänner här också, men dom är så vana att jag är borta så kontakten är begränsad om man säger så!
Samma sak med min familj, enda som jag har regelbunden kontakt med är min syster Andrea. Dom andra hör man inget av. Alla har väl nog med sitt, men lite sorgligt är det när vi ändå flyttat hit för att vara närmare familjen.

Jag ska definitivt inte bara skylla ifrån mig. Vi är så himla upptagna så det kanske inte är världens lättaste sak att ha nån kontakt med oss.

Vet inte riktigt hur jag ska bryta det här mönstret - det kanske inte går!

En sak som kanske skulle hjälpa vore om jag pratade mer i telefon än vad jag gör ... grejen är att jag ORKAR INTE prata i telefon när jag kommer hem från jobbet och barnen lagt sig! Då sätter jag mig framför datorn eller tvn och gör INGENTING!

David och Julian håller kontakt med sina vänner via Skype - moderna barn man har! På bilden ser ni hur dom kommunicerar med Hugo och Wilmer!

Just nu känner jag mig lite äcklad av mig själv eftersom jag proppat massa godis i mig! USJ!!! ska gå och kräkas lite ... hehe skojar!!!

Nej det här var ett lite knäppt fast ganska ärligt inlägg!

Kram på er!