onsdag 21 oktober 2009

Gräsänka

Kristian är på kurs i tre dagar. Han är faktiskt i Sörvåg på kurs, på hotellet där. Så jag är ensam med kidsen och alla lämningar och hämtningar!

Just uppdaterat min Facebook-status med att jag tränar för Rally SM - för så känns det, jag kör och kör och kör... och fort ska det gå! Igår var det så mycket dimma så det gick knappt att köra, lite läskigt när man inte är van.

Killarna har det bra! Sitter just nu och tittar på Pettson och Findus! Vi har ätit hemlagad blodkorv till middag som dom älskar!

Jag har min skola och mitt jobb, så jag har fullt ös som vanligt! Ska förmodligen intervjua Kikki Danielsson imorgon och idag har jag intervjuat frisören bakom den häftiga frisyren här nedan - fatta att det är hår och inte grenar på modellens huvud ... ofattbart!!!

Ska bli skönt när Krille är tillbaka imorgon!

På fredag ska jag kompa ut och skämma bort mig själv lite med massage och egentid!


Trångt om härligheten när killarna badar här!!!



Cool frisyr va?