tisdag 27 oktober 2009

Pilates, Kikki och MALA


Idag har jag fått en hel del gjort!

Intervjuat Kikki Danielsson som kommer till Færøarna i helgen. Hon var väldigt trevlig, fast hon tog en annan telefon medan jag pratade med henne och den personen skällde hon ut... jag vart lite orolig att hon var på dåligt humör eller nåt. Men mot mig var hon snällheten själv!

Sen har jag rekat runt på massa olika färiska nätshopping sajter till min tipssida i helgtidningen och hittade en väldigt fin och prisvärd regnjacka från märket MALA och ett par läderinneskor åt Julian ... som han vägrar ta på sig, så vi får se om det blir julklapp åt nån.

Pilates har jag precis varit på. Jobbigt som bara den!!!

Imorgon är det föräldrafika på Davids dagis från kl 07.30 på morgonen ... gruvar mig lite för att mingla så tidigt på dagen ...