måndag 29 november 2010

06 - Min dag

06:45 Mobilen ringer. Kristians röst i örat - Inna jag tror vi har David hemma också idag han hostar massor

07:15 Ringer skolan, inget svar, ringer skolan, inget svar ... till slut svarar snälla Nille och säger att massor med barn är sjuka. Ringer Julians dagis.

07:30 Äter min sedvanliga frukost och försöker få i barnen nånting. David glad att slippa gå till skolan ...

08:00 Bollibompatajm för barnen och jag försöker jobba ... går sådär eftersom Julian hela tiden ska "Giva mitt namn" på datorn!

10:00 Ger upp försöken att jobba och bygger den fjärde legomanicken som David fått på kalaset (JAG HATAR LEGO). David och Julian glada och leker med bilar

12:00 Uppvärmda rester på lunchmenyn. Barnen äter dåligt

12:20 Kristian hem. Jag uppiffad på väg till Travel News seminarium på Sheraton

13:00 Lyssnar andäktigt till Googles vd och hysteriskt roliga Anna Dyhre.

15:00 Jobbar som vimmelreporter tillsammans med fotografen Sara

18:00 Hem innan vinvimlet börjar till snoriga barn.

19:00 Äter uppvärmd falukorv med potatismos, kramar barnen och konstaterar att det blir vabb igen imorgon

20:00 Går på vattengympa

21:00 In i bastun, blunda, njuta av värmen en stund

21:30 Hem, jobba med JólaRákid

22:30 Blogga ...

God Natt