torsdag 11 november 2010

Jag är Good Enough helt enkelt!

Oj vilken intensiv vecka det här har varit! Jag är trött och sliten och ser väldigt mycket framemot fredagsmys och lördagslugn!

Min stress är till stora delar självförvållad - jag säger JA och tar på mig lite för mycket hela tiden!

Läser en bok som heter "Good Enough" där jag faktiskt känner igen mig i dragen hos perfektionisten och arbetsnarkomanen ... tyvärr!

Dom dragen ligger nog i ett behov av bekräftelse ... jag - en bekräftelsejunkie!

Fast jag tycker jag har blivit lite bättre på att faktiskt välja SJÄLV och inte hur omgivningen vill att jag ska göra! Men jag vill bli ännu vassare på det området - mitt liv är mitt och det är jag som ska stå vid rodret - inte massa förväntningar från andra människor!

Plus en annan sak - om man gillar att shoppa (som jag) så måste man dra in pengar!

Den här veckan har jag känt mig rik - även om jag verkligen inte är det ... och shoppat stövlar till David, en urtjusig servetthållare från Stockholme och en klänning från H&M som typ halva kontoret också tänker köpa efter att dom sett mig i min!


Isnt it lovely???


Isnt it lovely (del 2)??? Finns i svart och beige också - hoppas mina kollegor köper nån annan färg än grått!