tisdag 2 november 2010

Höstlov

Mitt första höstlov, sen jag slutade gymnasiet, har nu inletts!

Ikväll har jag lämnat allt som ska lämnas till Sosialurin och på Travel News är leget lugnt efter förra veckans deadline!

Så imorgon tar jag, David och Julian färjan över till Åland och stugan! Ska bli så skönt! Lite nervös för bilresan, eftersom jag inte är så van att köra på motorväg - men det går nog det också! Jag har klarat det förut ... o så har jag GPS om jag inte hittar (vilket VERKLIGEN vore pinsamt)!!!

Har lämnat en artikel om skjutningarna i Malmö och en om IKEAS nya fina bok "Sy - älska textilier" som har en underbar opretensiös hållning till tyger - typ släng nål och tråd - tejpa och häft istället!

Fantastiska bilder är det också i boken som jag snällt nog har fått låna!


Färgglad madrassäng!


Festlig lampa!