måndag 15 november 2010

Surt

Min blogg är till mesta dels skriven när jag mår bra, är relativt lugn och utvilad!

Nu ska ni få lite krydda på det!

Jag har haft en djävulsk morgon! Julian och David var på sitt gnälligaste, truligaste morgonhumör och det fanns typ inget dom inte klagade på - "Jag fryser, yogurten är vattnig, jag vill inte ha på mig stövlar (dom är tydligen som oxar), jag ska ha på mig snabba skorna ...

David stiger inte upp förrän man tjatat typ 10-15 ggr på honom. Julian vägrar ta på sig kläder o tycker det är vansinnigt kul att jag jagar honom runt i lägenheten.

Jag medlar, hostar (envis förkylning som aldrig ger sig), försöker värma, stressa dom lite och samtidigt ta på mig kläderna själv!

Nu när jag skriver ner detta tycker jag inte att det låter så farligt, men DÅ - när vi ska hinna med GåBussen kl 07:40 är det väldigt jobbigt!

Mia räddade dock min morgon när hon dök upp utanför dörren o David fick gå med henne o Martin till GåBussen! TACK! Sen har resten gått smidigt förutom att jag känner mig som en SUR urvriden trasa!

NU: Latte från Espresso House - Because I am worth it!