tisdag 19 januari 2010

Träning ...


Har just varit på step!
Förutom mina mysbyxor från när Julian var nyfödd, hade jag på mig en vit t-shirt och följande:

Skor - Reebok från 1995 ... köpte dom när jag tränade som mest i Frescatihallen
Sportbh - Björn Borg från 1999 ... som jag fick när jag jobbade på Aftonbladet Hälsa

Detta är tydliga tecken på åtminstone två saker:
- Jag köper bra kvalitet

eller den mer deprimerande slutsatsen ...
- Jag tränar inte så värst mycket, därav det lilla slitaget!

Det gick bra på step ikväll! Dock fick jag lite hicka när jag såg den mest vältränade bruttan i min gymnasieklass komma skuttandes in - lika vältränad som då, fast nu med tre barn i bagaget ... hon bor nog på gymmet!

Nu när jag fått gång i träningen är det matvanorna kvar! Det är lite sämre på den fronten tyvärr! Godis e gott godis e gott ...trallalalalallalalaaa ...