torsdag 4 februari 2010

En riktigt pissig dag ...


Låt mig bara först säga att det är inte ofta jag har sådana här dagar - men dagen idag har varit lite ... special ...

- För det första har jag varit stressad eftersom layoutaren som brukar göra helgtidningen är i fängelse (ja jag vet ... han har fyllekört den idioten) ...
- Folk har kommit med sina artiklar VÄLDIGT sent vilket har gjort mig till en tjatande morsa
- Min datorn har strulat och hängt sig och omstarterna har stått som spön i backen

Sen så är det min matvecka denna vecka vilket innebär att det är jag som ska utfodra typ 6-7 pers. Lägg det på resten och ni förstår att jag har INTE varit rolig idag!

Tidningen blev dock klar ... bra vete tusan om den blev!

Nu ska mamma Inna krama sina killar go'natt!!!

p.s. Jag vet att jag har massor att vara tacksam för och att jag därför är en ytlig människa som upprörs över dessa struntsaker d.s.