tisdag 2 februari 2010

Intervju med Andrea "Syrran" Reynstind


Hur e leget?
- Leget er bra. Lite halsont, men annars valdigt bra.

Hur är det att ha syrran boende på Färöarna
- Det er fantastisk at ha syrran (och resten) boende har. Livet ar battre nar hun er tæt på

Tycker du dom verkar må bra av att bo på Färöarna?
- Svår fråga... om dom mår bra? Kidsen mår i allafall bra tycker moster drea. Inna og ar totalt forvirrade vedr boandesituationen. Jag vet aldrig vad jag skal saga, nar nån staller den frågan... Jag tror de tænker for mycket

Hur har er relation påverkas av att ni nu bor närmare varandra?
- Vår relation er alltid bra. Men vi kommer sjalvklart tattare på varandra nar hun bor har. Ibland kanns det som hun bor på månen, nar hun er i Sverige. Det er valdigt (kediligt)

Känner du dig frustrerad av det faktum att dom aldrig verkar kunna bestämma sig var dom ska bo?

- Jag forsoker inte tanka for mycket på deras frustrationer. Kanner at jag har anvant en for stor del av mitt liv, på deras (innas) boande-frustrationer. Orkar inte mer. Usssch det lyder negativt, men Inna vet hvad jag menar nar jag sager så. Hun vet at jag ALLTD vil ha hende og hendes familie tat på. Och hun vet också at jag forstår situationen utmarkt - nu var vi der igen, frustration

Finns det fördelar med att ha en syster i Torshavn?
- Elsker at ha en syster i Torshavn... fordelar... massor!

Har journalistiken på Färöarna påverkats av Inna?
- Tror det ville vara kul att se hur månge koper Sosialurin sedan Inna borjade jobba dar... ganska saker på at fler köper Sosialurin sedan Inna borjade jobba dar. She makes peoples reading more fun (tycker Andrea søs)

Hur är Inna när hon är jobbigast?
- När hon tjatar o tjatar om att hon är trött

O hur är hon när hon när gulligast?
- Inna ar alltid gullig - hun er en av de bedste mennesker jag kender.