söndag 7 februari 2010

Innehelg


Kom just på att jag inte varit ute alls denna helgen förutom en liten sväng att visa syrran Julians dagis!

En orsak är nog att David är lite krasslig och därför måste han vara hemma! Vädret har faktiskt inte varit dåligt, så det kan man inte skylla på!

Förr i tiden - på stenåldern - innan jag träffade Kristian hade jag nog inte ens reflekterat över att jag varit mycket inne. Nu blir jag lite stressad av tanken eftersom Kristian är ett sådant utemänniska som helt enkelt klättrar på väggarna om han inte får gå ut en dag - och det har påverkat mig!

En väns jobbiga livssituation har också varit mycket på tapeten i helgen. Jag vill så gärna hjälpa, men känner mig helt maktlös. Försöker peppa via mejl och hoppas hon känner sig upplyft och stärkt av omtanken.

Syrran och kidsen har varit här och sovit över! Nu har dom åkte och det är så otroligt lugnt. Barnen eldar upp varandra så är helt sanslöst liv härhemma!

Dåligt med bilder är det tyvärr! Ni får hålla tillgodo med en bild på Glad-Julian som jag tog för nån vecka sedan!