tisdag 9 februari 2010

Sjukstuga

Idag är både David och Kristian sjuka!

Jag känner mig sänkt av trötthet så hos mig kan nåt vara på gång också! Tandvärk har jag varje kväll så jag räknar med att tandläkaren kommer säga det magiska ordet "rotfyllning" på torsdag ... fyyyy tusan!

Julian mår bra! Han har varit på barnkalas - dom gör så här - firar kalaset den dagen barnet fyller och så åker hela dagiset hem till födelsedagsbarnet! Imorgon är det kalas igen, fast då kommer festen till dagiset! Så tror jag också vi ska göra när det är dags den 1 mars! Blir lite långt att åka för alla barnen!

Försöker ha en lugnare vecka på jobbet än förra! Har lagt ut lite jobb på frilans och intalar mig själv att jag inte behöver ha ett finger med överallt!

Nu är kyckligen i ugnen och förhoppningsvis vill David äta lite lite av hans favoriträtt!