söndag 21 februari 2010

Snöig söndag

Vilket grepp den här vintern har om oss! Helt otroligt! Nu är det helt vitt utanför fönstren igen och det går knappt att gå ut!

Jag och David har varit till söndagsskolan idag för första gången. Församligen "Lívdin" där massor av Davids dagiskompisar går har söndagsskola här i närheten och jag tror att David tyckte det var roligt. Han lyssnade intensivt på historien om Johannes och dom andra och enda kommentaren när det var fler gubbar på bilden var "Titta mamma, nu är det många Jesusar där" ...

Jag är lite småtrött idag - var på 50-års kalas igårkväll hos en jobbarkompis! Trerätters, mycket sång och tal och väldigt trevligt!

Laddar upp lite bilder som jag tagit med mobilen på sistones!


Det är roligt att vara praktikant hos oss - dom här två fick vara modeller i bröllopsklänningar till nästa Rákid. Jag var med och styrde upp plåtningen.


Kristians fantastiskt goda semlor. Idag har han bakat ciabatta.


Så här bra sålde den utskällda ettan förra helgen. Högen ovanför är konkurrenttidningen - tomma stället är där vår tidning låg ...


David klättrar i Plantagen...


... och Julian vill inte vara sämre