fredag 12 februari 2010

Intervju med Julian Oliver Törnroos


Hur e leget?
- Sådär feber igårkväll så jag känner mig lite sänkt idag

Har du tråkigt?
- Nej, jag får titta på "Nasin" (McQueen) - det är aldrig tråkigt

Vad ska du göra i helgen?
- Busa med storebrorsan David, kanske bada om jag är tillräckligt frisk och så får vi inte glömma ankorna som räknar med att jag kommer och matar dom.

Börjar du inte bli hungrig nu?
- Nej aptiten är inte så himla bra nu när jag är risig. Men lite risgrynsgröt skulle inte sitta fel om nån timma!

Vad får du annars tiden att gå med?
- Jag går på dagis, det är roligt, jag har en bra kompis där som heter Bakun (Hákun) och så gillar jag mina fröknar jättemycket.

Skulle du vilja ha mer av nåt i ditt liv?
- Ja, jag gillar att trycka på saker, datorer, telefoner etc. Så en egen dator skulle inte sitta fel!

Har du några planer på att ge dina föräldrar nån ro på kvällen?
Nej, dom får stå sitt kast så länge jag sover på dan ...